Zwroty i reklamacje

Składanie reklamacji
W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:

1. Formularz zwrotu/reklamacji
Wypełnij formularz zwrotu/reklamacji i dołącz go do przesyłki. Może być napisany ręcznie, ważne żeby zawierał: imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, nr telefonu, nazwę produktu i przyczyna reklamacji, datę zakupu oraz wystąpienia wady.

2.Odesłanie produktu
Składając reklamację proszę o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami oraz kopią faktury zakupu.

3. Wysyłka
Reklamowany produkt należy wysłać na adres:
EKOŁADNE
Dybowskiego 37
09-400 Płock

Zwrot towaru
Zgodnie z obowiązującym prawem, masz 14 dni na zwrot towaru. Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony produkt, wypełnij potrzebne oświadczenie (może być napisane ręcznie. Ważne, żeby zawierało Twoje dane, numer konta do zwrotu) i wyślij go na adres wraz ze zwracanym produktem/produktami: 

EKOŁADNE
Dybowskiego 37
09-400 Płock

Do paczki z oświadczeniem i zwracanym produktem/produktami dołącz także wszystkie otrzymane z nim/nimi akcesoria oraz paragon lub fakturę.

 

Reklamacji nie podlagają wady powstałe na skutek użytkowania, naturalnego zużycia materiałów, czy uszkodzenia powstałe z winy kupującego.

W razie wątpliwości proszę o kontakt mailowy ekoladne@gmail.com

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl